WIRELESS MARKETING / KABLOSUZ PAZARLAMA
Mobilite, işlerde ve uygulamalarda mekândan bağımsızlık imkanlarını
da beraberinde getiriyor. Wireless (kablosuz) araçlar bu imkânı güçlendiriyor.
Wireless Marketing de, Bluetooth Marketing gibi, bir tür Mobil Pazarlama
sayılır.
2010 öncesi rakamlara göre, dünyada TV’den (1,1
milyar) ve bilgisayardan (457 milyon) daha çok sayıda mobil telefon var (1,5 milyar).
Böylesine çok alıcının olduğu bir ortama erişmek ve bunun sağladığı imkânları pazarlamacıların hizmetine vermek, Wireless
Pazarlama’nın konusu oluyor.
Mobil Pazarlama sadece cep (mobil)
telefonlarıyla sınırlı değil. Wireless marketing, telefon dışındaki diğer kablosuz
(telsiz) haberleşme araçlarını da kapsıyor. Dijital ve teknoloji ürünlerinde kablolardan
uzaklaşma eğilimleri kablosuz yapılanmalara yönelik bir akıma da hız kazandırıyor.
Buna bir de hızlı veri aktarımını sağlayan 3-G Pazarlama ve peşinden gelen
4-G ve 5-G versiyonları da eklenebiliyor.
No comments:
Post a Comment